مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

                       

                   

 

من همان شمعي كه روز و شب فروزد كلبه تاريك را

 

من همان نوري كه از مريخ تابش مي زند افلاك را

 

من همان درياي جوشان موج برساحل زند تبريك را

 

من همان آتشفشانم هي بجوشم در خودم تاكتيك را

 

من همان شير بيابان حامي مستضعفانم دشمن تشريك را

 

من كيستم ؟

در زمين جوييد و هر جا مكتبي در آن ستودم

 

بذر گلهاي محبت در قلوب غافلين اندوختم

 

خويهاي ناپسند نو نهالان هر كجا مي سوختم

 

پرچم عدل و عدالت روي معموره عالم بارها افروختم

 

وصلت ياران اهم واجباتم پارگي مي دوختم

 

من نگهبان حقيقت باغ گلها علفهاي هرزه ها مي سوختم

 

من كيستم؟

 

من فرشته آسمانم در زمينم.

 

من فرستاده ي حق فرد امينم.

 

من معلم اي معلم روز تو پاينده باشد.

 

اي معلم كار تو ارزنده باشد.

 

اي معلم قدر تو جوشيده باشد.

 

اي معلم جسم و روحت تا تو زنده سالم و محفوظ باشد.

 

جاسم ثعلبي





:: برچسب‌ها:
معلم ,
:: بازدید از این مطلب : 1636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : چهار شنبه 28 دی 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی